Events | Eventos

Horizons in Genomics Seminar: Profr. James R. Lupski

The Mendelian Genomics & Precision Health Laboratory will be hosting Profr. Jim Lupski from Baylor College of Medicine as an invited speaker in our LIIGH institutional seminar series Horizons in Genomics on August 30, 2021. The title of his talk will be “Biology in balance: human diploid genome integrity, gene dosage & genomic medicine”.

You can now see the recording of the seminar in the YouTube link here.

1er Simposio Internacional del Día de las Enfermedades Raras

El viernes 26 de febrero de 2021 el Laboratorio Internacional de Investigación sobre el Genoma Humano (LIIGH) de la Universidad Nacional Autónoma de México (UNAM) y la Red Mexicana de Enfermedades Raras (ReMexER) se unieron a la conmemoración del Día de las Enfermedades Raras organizando el 1er Simposio Internacional del Día de las Enfermedades Raras (#SIDERmx21) que se llevó a cabo de forma virtual y gratuita. Lée más aquí.